بیتوته کن

ساخت وبلاگ

ایام فاطمیه امسال دهه اول و دوم در اسفند ماه قرار دارد.

دهه فاطمیه اول : از دهم تا بیستم جمادی الاول ( از سی ام بهمن تا دهم اسفند ۹۴)

دهه فاطمیه دوم : از یکم تا دهم جمادی الثانی ( از بیست و یکم اسفند۹۴ تا یکم فروردین ۹۵)

درباره تاریخ شهادت حضرت زهرا (س) روایات مختلف و متضاد است. از چهل روز تا شش ماه بعد از رحلت پیامبر (ص).

میان علمای شیعه، دو تاریخ مشهور و مقبول است: یکی هفتاد و پنج روز بعد از رحلت پیامبر (ص) و دیگری نود و پنج روز.

با توجه به رحلت پیامبر اسلام (ص) در بیست و هشتم صفر، بنا به روایت هفتاد و پنج روز، در مورخه سیزدهم تا پانزدهم جمادی الأوّل ، شهادت حضرت زهرا(س) است و این ایام را فاطمیه اوّل می خوانند.

اما بنا به روایت نود و پنج روز، شهادت حضرت(س) در سوم تا پنجم جمادی الثانی است و این ایام را فاطمیه دوم می خوانند.

ایام فاطمیه جمعا ۶ روز می باشد، ۳ روز در ماه جمادی الاول و ۳ روز در ماه جمادی الثانی. بنابراین فاطمیه اول از ۱۳ تا ۱۵جمادی الاول است و فاطمیه دوم از سوم تا پنجم جمادی الثانی می باشد. ظاهراً علت اینکه سه روز در هر ماه بعنوان روز شهادت آن حضرت(س) معرفی شده است به این دلیل است که این احتمال وجود دارد که ماههای قمری از رحلت پیامبر(ص) تا شهادت حضرت زهرا(س)،۲۹روز بوده باشند،حال آنکه درصورت کامل بودن ماههای قبل،روز شهادت ۱۳جمادی الاول و یا سوم جمادی الثانی خواهد بود. چرا که طبق تقویم، حداکثر سه ماه قمری ۲۹ روزه و حداکثر ۴ ماه قمری ۳۰ روزه می توانند پشت سر هم قرار گیرند.

ولی در عرف به دهه دوم جمادی الاول از دهم تا بیستم جمادی الاول که بنابر قول ۷۵روز، شهادت آن بانوی بزرگوار در آن واقع شده است دهه فاطمیه اول و به دهه اول جمادی الثانی از اول تا دهم جمادی الثانی، که طبق قول ۹۵روز،شهادت حضرت زهرا(س) در آن واقع شده است،دهه فاطمیه دوم گفته می شود.

تاریخ شروع و پایان ایام فاطمیه امسال

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 490 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:02

افشاگری السا فیروز آذر Elsa Firouz Azar از پشت پرده سینما

السا فیروز آذر

السا فیروزآذر متولد ۲۵ شهریور ۱۳۶۲ در تهران است. وی فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد است. وی بازی را از کودکی آغاز کرد و با فیلم «زن زیادی» ساخته تهمینه میلانی بازیگری را جدی‌تر دنبال کرد. السا فیروزآذر خواهر الناز فیروزآذر و خواهرزاده تهمینه میلانی کارگردان سینما است. السا فیروزآذر تنها ۷ سال داشت

که اولین بازی خود را در فیلم افسانه آه ۱۳۶۹ آغاز کرد.

بعد از آن در فیلم‌های دیگه چه خبر؟! ۱۳۷۰، کاکادو ۱۳۷۱، زن زیادی ۱۳۸۳، تقاطع ۱۳۸۴، آتش‌بس ۱۳۸۴، می‌ترسم پس دروغ می‌گویم ۱۳۸۴، نسکافه داغ داغ ۱۳۸۵، تسویه حساب ۱۳۸۶، سوپراستار ۱۳۸۶، مجنون لیلی ۱۳۸۶، ساعت سوخته ۱۳۸۶ و گروگان ۱۳۸۷ به ایفای نقش پرداخت.

السا فیروز اذر بازیگری که در آخرین حضور سینمایی اش در یکی از نقش های اصلی فیلم تهمینه میلانی بازی کرده در گفتگو با اوج نیوز حرف های جالبی دربراه سینما و پشت صحنه آن به زبان آورده است.

با توجه به اینکه شما خواهرزاده خانم میلانی هستید، مصاحبه را از فیلم جدید ایشان شروع می‌کنیم. استارت «شیر یا خط» را چه زمانی می زنند؟

نمی دانم ولی پروانه ساخت کار را گرفته اند.

بازیگر ها انتخاب شده اند؟

تا الان فقط با آقای فرخ نژاد صحبت هایی شده است وشاید هم من… فقط از این خبر دارم.

آیا در فیلمنامه هم مانند اسم خود فیلم تغییراتی ایجاد شده است؟

نه فکرنمی کنم محتوای فیلمنامه تغییری کرده باشد و تغییرات فقط در اسم بوده.

سام قریبیان و السا فیروز آذر

در شیر یا خط چه نقشی به شما پیشنهاد شده است وچقدر با نقش های قبلیتان تفاوت دارد؟

تفاوت زیادی هست. من در این فیلم نقش دختری به نام معصومه را بازی می کنم که فقیر بودن او و شرایط زندگی اش سبب به وجود آمدن کاراکتر عجیبی به نام مصی شده است. در واقع فرهنگ فقر را کاملا می توان در کاراکتر مصی دید.

نقش اصلی هستید؟

راستش را بخواهید نمی دانم چون دو نقش زن داریم و آن یکی هنوز مشخص نشده است.

علاقه دارید چه کسانی در کنار شما ایفای نقش کنند؟

برای من مهم کار کردن با این گروه بود. به نظر من اگر آقای فرخ نژاد قطعی بشوند خودش یک نقطه قوت است.

elsa

شما در یکی از ما دو نفر بسیار از رادان تعریف کردید و از بازی در کنار او راضی بودید. دوست دارید دوباره این موضوع تکرار شود؟

بله و هنوز هم تعریف می کنم.

چرا یکی از ما دو نفر مانند فیلم های گذشته میلانی با استقبال روبرو نشد؟

دلیلش بسیار مشخص است. برای اکران فقط ۸ سالن به ما در تهران دادند. در شهرستان ها هم تقریبا سالن نداشتیم وسالن های داده شده هم بسیار کم ظرفیت حدود ۵۰ تا ۷۰ نفر گنجایش داشت. به نظر من خیلی ها اصلا متوجه نشدند که فیلم اکران شده است .مسائلی وجود دارد که اجازه نمی دهد تبلیغ بیش از حد داشته باشیم، تلویزیون ورسانه ها هم که هیچ پشتیبانی نمی کنند و در ضمن برای خود فیلم تبلیغ بیش از حد به صرفه نبود. به نظر من دلیل اصلی دیده نشدن فیلم همین عدم اطلاع رسانی کافی بوده است.

یکی از ما دو نفر چقدر توانست تفکیک جنسیتی و مشکلات زنان را در جامعه نشان دهد و تاثیر گذار باشد؟

بحث این فیلم درباره  اصول اخلاقی است و کلیشه شکنی می کند. کاراکتر دختر این فیلم (سارا) ارزش های اخلاقی اش  گاهی متفاوت با عرف یا چیزهایی که در بچگی به ما یاد دادند بوده است. سارا دختری است مدرن و امروزی که آداب معاشرت می داند وخوب می تواند با پسر ها ارتباط برقرار کند. از معاشرت با جنس مخالف خجالت نمی کشد ولی حد و حدود خودش را می داند وبرای خودش یک ارزش اخلاقی دارد که متعلق به خودش بوده و در هیچ کتابی نوشته نشده است.  این کاراکتر از تربیت درست می آید. به نظر من شخصیت پدر که همایون ارشادی بازی کرده بود ومقایسه شخصیت مانیا با این دختر در واقع مشخص کننده شخصیت سارا بود که چرا سارا و غیر سارا به وجود می آید.

چقدر توانستید با سارا ارتباط برقرار کنید؟

خیلی. چیزی که درباره سارا خیلی دوست داشتم، این بود که همیشه پیش خودم می گفتم دختر خوب همیشه کسی نیست که آفتاب مهتاب ندیده و خجالتی و خانه نشین باشد. بلکه دختری که داخل جامعه می رود یاد می گیرد که مسئول کارهای خود بوده و شاید نقطه مقابل کاراکتر دختران تسویه حساب باشد. در این کاراکتر پدرش او را می فهمد به طوری که سارا خصوصی ترین مسائل خودش را به او می گوید. وقتی سارا با پسر ارتباط برقرار می کند به پدرش خبر می دهد و در جامعه ما خیلی کم یاب به نظر می‌رسد که دختری بشیند با پدرش درباره پسری که با او آشنا شده صحبت کند. وقتی پدرتان از رابطه شما خبر داشته باشد، قطعا با آگاهی بیشتر و محکم تر می توانید پیش بروید و پدر هم خیالش راحت تر است. متاسفانه در جامعه ما این شخصیت و هویت نایاب یا بسیار نادر است.

تماشاگران اعتقاد دارند فیلم های خانم میلانی به سمت پایانی ابهام برانگیز می رود و باید هرکس پایان آن را با فهمیده های خود تصویر کند. شما چقدر به این موضوع اعتقاد دارید؟

فکر می کنم پایان یکی از ما دو نفر نامفهوم تمام نشد. من وقتی فیلمنامه را می خواندم فکر کردم این می‌تواند بهترین پایان برای آن باشد. چون اگر واقعیت جامعه را نگاه کنیم این دو صد درصد به هم نمی رسند ونمی شود سارا و بابک را با هم جمع بست. سارا برای بابک ناز نمی کرد و در عین حال به بابک علاقه داشت. از این حقیقت آگاه  بود که بابک طوری دیگر بار آمده است و قادر است به او آسیب برساند. اگر ما تمام اتفاقات فیلم را در کنار هم بچینیم، متوجه می شویم که دختر چقدر به این فرد علاقه دارد. ولی در آخر باز برای ارزش های خود می ایستد واین نشان دهنده باز نبودن پایان قصه است .

در این فیلم خانم میلانی خلاف عادت عمل کردند و زنان را قدرتمند نشان دادند. درک این مسئله کمی برای مردم سخت بود. نظر شما چیست؟

من با شما موافق نیستم. به نظر من این فیلم و محتوای آن برای هم نسل های من مفهوم خیلی ارزشمندی داشت. چیزی که امروز به اشتباه به آن ارتباط دختر و پسر می گویند نداشتن همین ارزش های اخلاقی است. در رابطه های امروزی دختر و پسر در فکر زرنگ بازی هستند و می خواهند به نفر مقابل بگویند من قوی ترم یا چه کسی  بیشتر می تواند طرف مقابلش را دور بزند. متاسفانه بعضی از ما غرورمان را از یاد برده ایم. ارزش کمی برای خود قائلیم و این از ضعف ماست. اگر مردم به این دلیل با فیلم ارتباط برقرار نکرده اند، شاید لازم است بیشتر از این فیلم ها ساخته شود.

http://sitetafrihi.com/wp-content/uploads/2014/09/elsa_khanoom.jpg

چرا خانم میلانی در ابتدا اعلام کردند در جشنواره پارسال حاضر نمی شوند ولی در گذر زمان پشیمان شدند؟

جریان چیز دیگری است. قرار بود مهر پارسال و قبل از جشنواره این فیلم اکران شود ولی پروانه نمایش در صورتی داده می شد که فیلم را در جشنواره نمایش می‌دادند. خانم میلانی مخالفت کردند و دلیل مخالفت ایشان هم اتفاقاتی بود که هر سال در جشنواره ی فجر شاهد آن هستیم. این بار دوست نداشتند در جشنواره شرکت کنند. تهیه کننده فیلم اجازه شرکت در جشنواره را دادند که متاسفانه مسئولین جشنواره، فیلم را در بخش نگاه ویژه گذاشتند.

قرار گرفتن یکی از ما دو نفر در بخش نگاه ویژه تعجب بسیاری را به همراه داشت.

به نظر من بد نیست نگاهی به جشنواره بکنیم. کارگردانی که ۲۰سال سابقه کار دارد و چند فیلمش جزو پرفروش ترین آثار بوده، آیا واقعا حق او این است در بخش ویژه قرار بگیرد؟ به نظر من کمی باید به داورها و کسانی که این بخش ها را اضافه می کنند و معیارهای آن‌ها برای انتخاب دقت کنیم.

شما اگر خودتان جزو داور ها بودید از این فیلم کسی را انتخاب می کردید؟

من به دلیل بازی در فیلم نمی توانم نظری بدهم، ولی می توانم بگویم در این فیلم  تفاوت بازی بهرام رادان با دیگران را به وضوح می‌دیدم که مثلا چه تاثیر و انرژی در من می گذاشت. یعنی اینقدر حرفه ای بود که من وقتی به خانه می رفتم هم به طور مرتب تمرین می کردم که نکند فردا تفاوت ما زیاد دیده شود .حضور همچون رادان ها در یک گروه تمام بازیگران را برای بهتر شدن تشویق می کند. راستش را بخواهید اگر من داور بودم صددرصد رادان را انتخاب می کردم، و صد البته به فیلمنامه یکی از ما دو نفر که از شناخت کامل خانم میلانی و تسلط ایشان بر قصه حکایت می کرد، جایزه می دادم. ضمن اینکه نقش اول زن را به خانم ساره بیات هدا می‌کردم.

شما شیوه و معیار انتخاب های جشنواره را قبول دارید؟

متاسفانه معیار جشنواره ما این است که هر کسی بهتر گریه کند و غمگین تر باشد جایزه می گیرد. اکت کردن یا جاهایی که شما جیغ می زنید و گریه می کنید تقریبا راحت ترین قسمت بازی است نه سخترین که بخواهند از روی آن بهترین را انتخاب کنند. به نظر من سخت ترین مرحله بازی قسمتی است که شما ریکشن می دهید. مثلا گاهی اصلا نمی دانید باید چه عکس العملی نشان دهید. این قسمت ها که شما باید تصمیم گیری کنید می‌تواند مهمترین قسمت بازی باشد نه قسمت گریه وزاری.

شما چقدر جشنواره را مقبول می دانید؟

بسیار کم. متاسفانه کسی به صراحت از جشنواره انتقاد نمی کند. اگر هدف ما کمک به سینماست حتما باید این مسائل را مطرح کنیم. شما در سینما برخی کارگردانان را می بینید که اصلا صلاحیت ندارند و جوان هایی که انگیزه و استعداد این کار را دارند پشت در مانده‌اند. طرفداران سینما می دانند در جشنواره حق رعایت نمی شود و مراسمی نیست که باعث تشویق جوانان وفیلمسازان شود. این مسئله اصلا به نفع سینمای کشور نیست. به همین دلیل مخاطب سینما کم شده و تماشاچی ها بسیار دلسردند.

شما چقدر به آقازاده پروری در سینما اعتقاد دارید و چقدر این مورد به خود شما کمک کرده است؟

برای ورود به سینما کار بسیار سخت است و شاید به جز پارتی و سرمایه گذاری راهی برای ورود به آن نباشد. تازه مشخص نیست بتوانی بمانی با خیر. البته بستگی به این دارد شما با چه کسی کار کنی . من در سنی که وارد سینما شدم ( ۴ یا ۵ سالگی)  توانایی تشخیص کامل علائقم را نداشتم. در ۱۸ سالگی نقش صبا در زن زیادی به من پیشنهاد شد که من خیلی خوشم آمد و از آن به بعد واقعا جدی این کار را دنبال کردم. دراین  ۹ سال  من سعی کردم فیلمنامه های بد را انتخاب نکنم، جز یک بار که آن هم نتیجه اش با آنچه من تصور می کردم متفاوت از آب درآمد. بیشتر از آن که بازی کنم صبر کرده ام. چندین بار به این فکر افتادم که خودم نقش هایی را برای خودم بنویسم و بازی کنم چون وقتی فیلمنامه ها را می خواندم می دیدم با اینکه نقش اول زن است، ولی اگر نقش زن حذف شود هیچ اتقاقی در فیلم نمی افتد. انگار نه انگار که نقش اول زن بوده. در این نوع فیلمنامه ها حادثه بر اساس کاراکتر ها رخ نمی دهد بلکه از بیرون بوجود می آید. این در حالی است که در یک فیلمنامه خوب شخصیت ها حوادث را به وجود می آورند. تا امروز دو فیلم نامه نوشتم که به زودی ساخته خواهد شد. نام یکی از آنها «وقتی مستی پرید» است و دیگری «یک روز خوش زمستانی».

پس با این اوصاف ورود به سینما بدون پارتی امکان پذیر نیست.

نمی‌توان صد در صد گفت، ولی در خیلی مواقع اینگونه است. در فیلم هایی که دستیار کارگردان بودم و کارگردانان هم اکثرا مرد بودند، برایم بسیار جای تعجب داشت که معیار انتخاب آن‌ها برای بازیگر سلیقه و نیاز خودشان بود نه نیاز نقش وفیلم. وقتی معیار انتخاب این باشد، کسی که علاقه دارد اما پارتی ندارد یا برای کاراکتر خود ارزش قائل است پشت در می ماند. البته من پرس و جو کرده ام، می گویند در هالیوود هم این مسائل وجود دارد.  جای تاسف دارد وقتی کسی بازیگر انتخاب می کند برایش مهم نباشد نفر مقابل چقدر به حرفه اش علاقه دارد و چه اندازه به کاراکتر نزدیک است، بلکه بعضی کارگردانان و یا دستیارانشان  پیش خود می گویند آیا بعدا این خانم دوست دختر من می شود یا خیر.

پس شما هم با حرف های سلحشور موافق هستید؟

خیر من با حرف های ایشان موافق نیستم. اول بخاطر لحن و طرز بیانشان و بعد از آن بخاطر اینکه ایشان زنان بازیگر را به این فساد متهم کردند در حالی که من دارم از تمام عوامل حرف می زنم. اتفاقا تجربه نشان داده خانمی که با این شرایط وارد سینما شود بیشتر از یک یا دو فیلم دوام نمی آورد. این مسئاله به هیچ وجه شامل بازیگران خانم خوب کشورمان نمی شود.

آقای سلحشور خانم آنجلینا جولی را مورد خطاب خود قرار دادند، در حالی که فرهنگ هالیوود کاملا با ما متفاوت است. به نظر من مو، نوع لباس ها و حتی هیکل و بدن ایشان بی نظیر بوده و این ارتباطی به فساد ندارد. جناب سلحشور از این جریانات بی خبر هستند و کاملا از فرهنگ آنها بی اطلاع اند.

http://persian-star.net/1390/2/19/CinemaMAG/101.jpg

به عنوان حسن ختام گفتگو اگر به شما پیشنهاد بازی در هالیوود شود آن را می پذیرید یا جواب منفی می دهید؟

راستش را بخواهید الان نمی‌توان جواب داد، چون ممکن است پیشنهاد مالی بالایی بدهند که آدم را وسوسه کند، ولی مشکل اساسی که در این باره وجود دارد بحث تنهایی و غربت است که من را خیلی اذیت می کند. من دو ماه در انگلستان زندگی کردم، اما پس از همین مدت واقعا احساس تنهایی داشتم و گفتم هر چه اینجا هست را نمی خواهم و برگشتم. قطعا شما این را با هیچ موقعیتی نمی توانی جبران کنی. شاید خیلی افراد بتوانند دوام بیاورند، ولی برای من بسیار سخت بوده و کلا کار در ایران را ترجیح می‌دهم.

افشاگری السا فیروز آذر از فساد در سینما

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 478 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:02

آخرین نتایج کامل رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور از هفته اول تا اکنون را به همراه برنامه مسابقات هفته آتی را در ادامه مشاهده می فرمائید.

نتایج هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
تراکتورسازی۱-۲سپاهان۱۵:۱۵
سایپا۱-۱پرسپولیس۱۶:۰۰
ذوب آهن۱-۱فولاد۱۶:۰۰
جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴
استقلال اهوازنفت تهران۱۵:۳۰
سیاه جامگانپدیده۱۵:۳۰
ملوانراه آهن۱۵:۳۰
صبای قماستقلال خوزستان۱۶:۰۰
استقلالگسترش فولاد۱۶:۰۰

هفته بیستم

جمعه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
استقلال خوزستان۱-۱تراکتورسازی۱۵:۰۰
سپاهان۲-۱سایپا۱۵:۰۰
پدیده۰-۰صبای قم۱۵:۰۰
پرسپولیس۰-۱فولاد۱۷:۱۰
شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
استقلال اهواز۱-۱ذوب آهن۱۵:۰۰
راه آهن۰-۰سیاه جامگان۱۵:۰۰
گسترش فولاد۱-۳ملوان۱۵:۰۰
یکشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
نفت تهران۰-۱استقلال۱۷:۱۰

هفته نوزدهم

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
ملوان۰-۰نفت تهران۱۵:۰۰
یکشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
تراکتورسازی۲-۱پدیده۱۴:۳۰
سیاه جامگان۰-۱گسترش فولاد۱۴:۳۰
ذوب آهن۲-۲پرسپولیس۱۴:۳۰
فولاد۰-۱سپاهان۱۵:۰۰
صبای قم۱-۰راه آهن۱۵:۰۰
سایپا۱-۰استقلال خوزستان۱۵:۰۰
استقلال۱-۱استقلال اهواز۱۷:۰۰

هفته هجدهم

پنجشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۴
استقلال اهواز۱-۱ملوان۱۵:۰۰
جمعه, ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
راه آهن۰-۰تراکتورسازی۱۴:۳۰
نفت تهران۲-۱سیاه جامگان۱۴:۳۰
استقلال خوزستان۱-۰فولاد۱۵:۰۰
دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
گسترش فولاد۰-۲صبای قم۱۴:۳۰
سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
ذوب آهن۰-۰استقلال۱۴:۳۰
پدیده۰-۱سایپا۱۴:۳۰
پرسپولیس۰-۰سپاهان۱۷:۰۰

هفته هفدهم

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴
فولاد۰-۱پدیده۱۵:۰۰
سپاهان۱-۱ذوب آهن۱۵:۰۰
سایپا۰-۱راه آهن۱۵:۰۰
پرسپولیس۰-۲استقلال خوزستان۱۶:۳۰
جمعه, ۱۱ دی ۱۳۹۴
تراکتورسازی۱-۱گسترش فولاد۱۴:۳۰
سیاه جامگان۱-۲استقلال اهواز۱۴:۳۰
ملوان۲-۲استقلال۱۴:۳۰
صبای قم۳-۱نفت تهران۱۵:۰۰

هفته شانزدهم

شنبه, ۰۵ دی ۱۳۹۴
پدیده۲-۲پرسپولیس۱۴:۴۵
استقلال خوزستان۱-۱سپاهان۱۵:۰۰
راه آهن۱-۱فولاد۱۵:۰۰
ذوب آهن۰-۱ملوان۱۵:۰۰
یکشنبه, ۰۶ دی ۱۳۹۴
گسترش فولاد۱-۰سایپا۱۴:۳۰
استقلال اهواز۳-۰صبای قم۱۵:۰۰
دوشنبه, ۰۷ دی ۱۳۹۴
نفت تهران۱-۰تراکتورسازی۱۵:۰۰
استقلال۱-۳سیاه جامگان۱۷:۳۰

هفته پانزدهم

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴
استقلال اهواز۲-۰تراکتورسازی۱۵:۰۰
نفت تهران۰-۱سایپا۱۵:۱۵
استقلال۰-۱صبای قم۱۶:۲۰
جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴
ملوان۰-۰سیاه جامگان۱۴:۱۵
راه آهن۲-۰پرسپولیس۱۴:۳۰
پدیده۱-۱سپاهان۱۴:۴۵
گسترش فولاد۱-۱فولاد۱۵:۰۰
ذوب آهن۱-۰استقلال خوزستان۱۵:۱۵

هفته چهاردهم

یکشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴
سایپا۱-۴استقلال اهواز۱۵:۱۵
سپاهان۰-۰راه آهن۱۵:۱۵
صبای قم۰-۱ملوان۱۵:۱۵
فولاد۲-۱نفت تهران۱۵:۳۰
تراکتورسازی۰-۰استقلال۱۶:۲۰
دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴
سیاه جامگان۱-۰ذوب آهن۱۴:۳۰
استقلال خوزستان۰-۳پدیده۱۵:۳۰
پرسپولیس۰-۱گسترش فولاد۱۶:۲۰

هفته سیزدهم

یکشنبه, ۰۸ آذر ۱۳۹۴
سیاه جامگان۲-۱صبای قم۱۴:۳۰
گسترش فولاد۰-۱سپاهان۱۵:۰۰
راه آهن۱-۰استقلال خوزستان۱۵:۱۵
دوشنبه, ۰۹ آذر ۱۳۹۴
نفت تهران۱-۱پرسپولیس۱۵:۰۰
ملوان۱-۰تراکتورسازی۱۵:۱۵
ذوب آهن۱-۳پدیده۱۵:۱۵
استقلال اهواز۲-۱فولاد۱۵:۳۰
استقلال۱-۱سایپا۱۷:۳۰

هفته دوازدهم

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴
استقلال خوزستان۰-۱گسترش فولاد۱۵:۰۰
جمعه, ۲۹ آبان ۱۳۹۴
پدیده۰-۱راه آهن۱۴:۴۵
سپاهان۱-۲نفت تهران۱۵:۱۵
صبای قم۰-۰ذوب آهن۱۵:۱۵
تراکتورسازی۰-۰سیاه جامگان۱۵:۱۵
سایپا۱-۲ملوان۱۵:۱۵
فولاد۲-۰استقلال۱۶:۲۰
شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴
پرسپولیس۰-۱استقلال اهواز۱۶:۲۰

هفته یازدهم

جمعه, ۰۸ آبان ۱۳۹۴
استقلال۱-۱پرسپولیس۱۵:۰۰
شنبه, ۰۹ آبان ۱۳۹۴
گسترش فولاد۱-۴پدیده۱۵:۰۰
سیاه جامگان۲-۱سایپا۱۵:۰۰
صبای قم۱-۲تراکتورسازی۱۵:۳۰
نفت تهران۰-۰استقلال خوزستان۱۵:۳۰
ملوان۰-۱فولاد۱۵:۳۰
ذوب آهن۰-۴راه آهن۱۵:۳۰
استقلال اهواز۱-۱سپاهان۱۶:۵۰

هفته دهم

دوشنبه, ۰۴ آبان ۱۳۹۴
سپاهان۳-۰استقلال۱۵:۰۰
استقلال خوزستان۰-۴استقلال اهواز۱۷:۰۰
پرسپولیس۰-۲ملوان۱۷:۴۵
سه شنبه, ۰۵ آبان ۱۳۹۴
پدیده۲-۱نفت تهران۱۵:۰۰
سایپا۰-۰صبای قم۱۵:۳۰
راه آهن۰-۰گسترش فولاد۱۵:۳۰
تراکتورسازی۴-۴ذوب آهن۱۵:۳۰
فولاد۰-۱سیاه جامگان۱۷:۰۰

هفته نهم

یکشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴
سیاه جامگان۲-۱پرسپولیس۱۵:۰۰
ملوان۰-۰سپاهان۱۵:۳۰
تراکتورسازی۰-۲سایپا۱۶:۰۰
دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
استقلال۱-۱استقلال خوزستان۱۶:۴۵
صبای قم۱-۲فولاد۱۶:۴۵
ذوب آهن۰-۰گسترش فولاد۱۶:۴۵
نفت تهران۰-۲راه آهن۱۶:۴۵
استقلال اهواز۳-۲پدیده۱۷:۰۰

هفته هشتم

پنجشنبه  ۲۳ مهر ۱۳۹۴
استقلال خوزستان۰-۰ملوان۱۷:۱۰
جنعه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
پدیده۱-۱استقلال۱۵:۰۰
راه آهن۰-۵استقلال اهواز۱۵:۴۵
گسترش فولاد۱-۱نفت تهران۱۵:۴۵
سایپا۱-۰ذوب آهن۱۵:۴۵
سپاهان۱-۱سیاه جامگان۱۵:۴۵
فولاد۲-۱تراکتورسازی۱۷:۱۰
پرسپولیس۱-۱صبای قم۱۸:۲۴

هفته هفتم

پنجشنبه, ۰۲ مهر ۱۳۹۴
سیاه جامگان۱-۰استقلال خوزستان۱۴:۳۰
سایپا۰-۱فولاد۱۶:۲۰
صبای قم۰-۱سپاهان۱۶:۲۰
جمعه, ۰۳ مهر ۱۳۹۴
تراکتورسازی۱-۰پرسپولیس۱۵:۲۰
ملوان۰-۰پدیده۱۵:۳۰
استقلالراه آهن۱۸:۳۰
شنبه, ۰۴ مهر ۱۳۹۴
استقلال اهوازگسترش فولاد۱۷:۳۰
ذوب آهننفت تهران۱۷:۲۰

هفته ششم

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
استقلال خوزستان۱-۱صبای قم۱۸:۴۵
سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴
سپاهان۰-۰تراکتورسازی۱۷:۳۰
نفت تهراناستقلال اهواز۱۷:۳۰
گسترش فولاد۲-۰استقلال۱۷:۳۰
پدیده۰-۱سیاه جامگان۱۷:۳۰
راه آهن۱-۰ملوان۱۷:۳۰
فولاد۳-۰ذوب آهن۱۸:۴۵
چهارشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۴
پرسپولیس۲-۱سایپا۱۸:۳۵

هفته پنجم

سه شنبه, ۰۳ شهریور ۱۳۹۴
ملوان۱-۰گسترش فولاد۱۸:۱۵
فولاد۲-۰پرسپولیس۱۹:۰۵
سایپا۲-۰سپاهان۱۹:۱۰
چهارشنبه, ۰۴ شهریور ۱۳۹۴
سیاه جامگان۰-۱راه آهن۱۷:۳۰
تراکتورسازی۰-۰استقلال خوزستان۱۸:۱۵
ذوب آهن۰-۰استقلال اهواز۱۹:۱۰
صبای قم۰-۱پدیده۱۹:۱۰
دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴
استقلال۱-۲نفت تهران۱۸:۴۵

هفته چهارم

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
نفت تهران۳-۳ملوان۱۹:۱۵
پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
گسترش فولاد۰-۱سیاه جامگان۱۸:۳۰
سپاهان۱-۱فولاد۱۹:۱۵
استقلال خوزستان۰-۱سایپا۱۹:۱۵
پرسپولیس۲-۱ذوب آهن۱۹:۱۵
جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
پدیده۰-۱تراکتورسازی۱۷:۳۰
راه آهن۱-۲صبای قم۱۸:۱۵
استقلال اهواز۲-۱استقلال۱۹:۱۵

هفته سوم

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
سیاه جامگان۰-۱نفت تهران۱۷:۴۵
ملوان۰-۲استقلال اهواز۱۸:۳۰
صبای قم۱-۱گسترش فولاد۱۹:۲۵
سپاهان۲-۴پرسپولیس۱۹:۲۵
جمعه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۴
تراکتورسازی۱-۱راه آهن۱۸:۳۰
فولاد۲-۰استقلال خوزستان۱۹:۲۰
استقلال۲-۰ذوب آهن۱۹:۲۰
سایپا۱-۲پدیده۱۹:۲۵

هفته دوم

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴
پدیده۱-۱فولاد۱۸:۰۰
نفت تهران۱-۱صبای قم۱۹:۳۰
استقلال خوزستان۱-۲پرسپولیس۱۹:۳۰
راه آهن۲-۰سایپا۱۹:۳۰
جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
گسترش فولاد۳-۱تراکتورسازی۱۸:۳۰
ذوب آهن۱-۰سپاهان۱۹:۳۰
استقلال اهواز۰-۱سیاه جامگان۱۹:۳۰
استقلال۰-۲ملوان۱۹:۳۰

هفته اول

پنجشنبه, ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سیاه جامگان۲-۱استقلال۱۸:۰۰
سپاهان۰-۱استقلال خوزستان۱۹:۳۵
صبای قم۰-۰استقلال اهواز۱۹:۳۵
سایپا۰-۰گسترش فولاد۱۹:۳۵
جمعه, ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
تراکتورسازی۰-۰نفت تهران۱۸:۰۰
ملوان۰-۱ذوب آهن۱۸:۵۰
فولاد۲-۲راه آهن۱۹:۳۵
پرسپولیس۲-۲پدیده۱۹:۳۵

برنامه بازیهای آینده لیگ برتر فوتبال

برنامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه ۱۳ اسفند ۹۴

استقلال خوزستان- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه غدیر

جمعه ۱۴ اسفند ۹۴

پدیده خراسان- ملوان بندر انزلی- ورزشگاه ثامن

فولاد خوزستان- سایپا- ورزشگاه غدیر

گسترش فولاد تبریز- استقلال اهواز- ورزشگاه اختصاصی گسترش

راه آهن- استقلال تهران-ورزشگاه تختی تهران

یکشنبه ۱۶ اسفند ۹۴

نفت تهران- ذوب آهن- ورزشگاه تختی

فولاد مبارکه سپاهان- صبای قم- ورزشگاه فولاد شهر

پرسپولیس- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه آزادی

برنامه هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه ۲۰ اسفند ۹۴

صبای قم- پرسپولیس- ورزشگاه یادگار امام

سیاه جامگان- فولاد مبارکه سپاهان- ورزشگاه ثامن

نفت تهران- گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه تختی

ذوب آهن- سایپا- ورزشگاه فولاد شهر

تراکتورسازی تبریز- فولاد خوزستان- ورزشگاه یادگارامام

جمعه ۲۱ اسفند ۹۴

استقلال اهواز- راه آهن- ورزشگاه تختی

ملوان بندر انزلی- استقلال خوزستان- ورزشگاه تختی

استقلال تهران- پدیده خراسان- ورزشگاه آزادی

برنامه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه ۱۲ فروردین ۹۵

فولاد مبارکه سپاهان- ملوان بندر انزلی- ورزشگاه فولاد شهر

گسترش فولاد تبریز- ذوب آهن- ورزشگاه اختصاصی گسترش

راه آهن- نفت تهران- ورزشگاه شهدای شهر قدس

سایپا- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه پاس قوامین

شنبه ۱۴ فروردین ۹۵

فولاد خوزستان- صبای قم- ورزشگاه غدیر

یکشنبه ۱۵ فروردین ۹۵

پدیده خراسان – استقلال اهواز- ورزشگاه ثامن مشهد

استقلال خوزستان- استقلال تهران- ورزشگاه غدیر

پرسپولیس- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه آزادی

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

جمعه ۲۰ فروردین ۹۵

ملوان بندرانزلی – پرسپولیس- ورزشگاه تختی انزلی

استقلال اهواز- استقلال خوزستان- ورزشگاه تختی

سیاه جامگان مشهد- فولاد خوزستان- ورزشگاه ثامن

صبای قم- سایپا- ورزشگاه یادگارامام قم

گسترش فولاد- راه آهن- ورزشگاه اختصاصی گسترش

یکشنبه ۲۲ فروردین ۹۵

نفت تهران- پدیده خراسان- ورزشگاه تختی

ذوب آهن- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه فولاد شهر

استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه آزادی

برنامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه ۲۶ فروردین ۹۵

فولاد مبارکه سپاهان- استقلال اهواز- ورزشگاه فولاد شهر

راه آهن- ذوب آهن- ورزشگاه شهدای شهر قدس

تراکتورسازی تبریز – صبا قم- ورزشگاه یادگار امام

استقلال خوزستان- نفت تهران- ورزشگاه غدیر

سایپا- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه پاس قوامین

پدیده خراسان – گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه ثامن

جمعه ۲۷ فروردین ۹۵

فولاد خوزستان- ملوان بندر انزلی- ورزشگاه غدیر

پرسپولیس- استقلال تهران- ورزشگاه آزادی

برنامه هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال

جمعه ۳ اردیبهشت ۹۵

استقلال تهران- فولاد خوزستان- ورزشگاه آزادی

گسترش فولاد تبریز- استقلال خوزستان- ورزشگاه اختصاصی گسترش

ملوان بندر انزلی- سایپا- ورزشگاه تختی

راه آهن- پدیده خراسان –ورزشگه شهدای شهر قدس

شنبه ۴ اردیبهشت ۹۵

استقلال اهواز- پرسپولیس- ورزشگاه غدیر اهواز

یکشنبه ۵ اردیبهشت ۹۵

نفت تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه تختی

ذوب آهن- صبای قم- ورزشگاه فولاد شهر

سیاه جامگان مشهد – تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه ثامن

برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۹۵

پرسپولیس- نفت تهران- ورزشگاه آزادی

پدیده خراسان – ذوب آهن- ورزشگاه ثامن

فولاد مبارکه سپاهان- گسترش فولادتبریز- ورزشگاه فولاد شهر

فولاد خوزستان- استقلال اهواز- ورزشگاه غدیر

استقلال خوزستان- راه آهن- ورزشگاه تختی

صبای قم- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه یادگار امام قم

تراکتورسازی تبریز – ملوان بندر انزلی- ورزشگاه یادگارامام تبریز

سایپا- استقلال تهران- ورزشگاه پاس قوامین

هفته بیست و نهم

یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۵

استقلال تهران- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه آزادی

پدیده خراسان- استقلال خوزستان- ورزشگاه ثامن

نفت تهران- فولاد خوزستان- ورزشگاه تختی

استقلال اهواز- سایپا- ورزشگاه تختی

ملوان بندر انزلی- صبای قم- ورزشگاه تختی

راه آهن- فولاد مبارکه سپاهان-ورزشگا شهدای شهر قدس

ذوب آهن- سیاه جامگان مشهد- ورزشگاه فولاد شهر

گسترش فولاد تبریز- پرسپولیس- ورزشگاه اختصاصی گسترش

هفته سی ام

جمعه ۲۴ اردیبهشت ۹۵

پرسپولیس-راه آهن- ورزشگاه آزادی

تراکتورسازی تبریز- استقلال اهواز- ورزشگاه یادگار امام تبریز

استقلال خوزستان- ذوب آهن- ورزشگاه تختی

فولاد خوزستان- گسترش فولاد تبریز- ورزشگاه غدیر

سایپا- نفت تهران- ورزشگاه پاس قوامین

فولاد مبارکه سپاهان- پدیده خراسان- ورزشگاه فولاد شهر

سیاه جامگان مشهد- ملوان بندر انزلی- ورزشگاه ثامن

صبای قم- استقلال تهران- ورزشگاه یادگارامام قم

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 374 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:58

جدول لیگ برتر فوتبال ایران به شرح ذیل می باشد:

جدول لیگ برتر فوتبال ایران (۹۴-۹۵) – جام خلیج فارس

۱استقلال خوزستان۲۰۱۰۷۳۲۱۹۱۲۳۷
۲استقلال۲۰۹۹۲۲۹۱۷۱۲۳۶
۳پرسپولیس۲۱۹۸۴۳۱۲۳۸۳۵
۴ذوب آهن۲۱۸۱۰۳۲۶۱۴۱۲۳۴
۵سایپا۲۱۱۰۴۷۲۱۱۷۴۳۴
۶تراکتورسازی۲۱۷۱۰۴۲۲۱۶۶۳۱
۷نفت تهران۲۰۷۸۵۲۱۱۷۴۲۹
۸صبای قم۲۰۷۸۵۱۸۱۶۲۲۹
۹گسترش فولاد۲۰۷۷۶۱۹۱۵۴۲۸
۱۰سپاهان۲۱۵۱۰۶۲۰۲۱۲۵
۱۱پدیده۲۰۶۷۷۲۰۲۶۲۵
۱۲فولاد۲۱۵۶۱۰۱۶۲۶-۱۰۲۱
۱۳ملوان۲۰۴۸۸۱۳۱۹۲۰
۱۴سیاه جامگان۲۰۵۴۱۱۱۳۲۰۱۹
۱۵راه‌آهن۲۰۳۸۹۱۵۲۳۱۷
۱۶استقلال اهواز۲۰۱۶۱۳۱۱۳۷-۲۶۹

گلزنان برتر لیگ برتر فوتبال

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 376 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:58

فوت علی شریفی

علی شریفی عزیز، بازیگر و چهره آشنای بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون، صبح روز پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۹ درگذشت.

علی-شریفی

علی شریفی بازیگر سینما و تلویزیون

مراسم تشییع پیکر وی ساعت ۹ صبح جمعه ۳۰ بهمن ماه از مقابل درب منزل مرحوم واقع در نظام آباد، خیابان گرگان، خیابان فتحنایی، کوچه شیرین اصفهانی، انجام خواهد شد.

علی شریفی

علی شریفی ، مرگ علی شریفی بازیگر جوان

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 372 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 19:58

دخترجوانی که برای ازدواج با پسر مورد علاقه‌اش، پلیس و بازپرس جنایی را فریب داده بود، روانه بازداشتگاه شد. این دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.
سناریوی تلخ دختر ٣٠ ساله برای ازدواج با پسر نوجوان

چند روز پیش وقتی دختر جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه و از دو متجاوز شکایت کرد، پلیس و بازپرس جنایی نمی‌دانست که با چه ادعای دروغینی روبه‌رو هستند.

این دختر ٣٠ساله درحالی که سعی می‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکایت خود به ماموران گفت: «چند وقتی می‌شد که از طریق تلگرام با پسرجوانی آشنا شدم. او می‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. برای همین کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم. بار اول با هم ملاقات کردیم و بعد از آن ارتباطمان بیشتر شد تا جایی که برای بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتیم اما این‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزی داشت. مثل همیشه نبود و حرکات غیرعادی می‌کرد. ما با هم به رستوران رفتیم که متوجه شدم یک شیشه مشروب با خودش آورده است. او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خیلی ترسیده بودم و مخالفت کردم ولی او ناگهان چاقویی از جیبش بیرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل می‌رساند. سعی کردم مقاومت کنم ولی فایده‌ای نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتی به آن‌جا رسیدیم، دیدم که یکی دیگر از دوستانش هم درخانه است. این دونفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از آن در خیابان رهایم کردند.»

با اعلام این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد. دختر جوان با راهنمایی‌هایش ماموران پلیس را به متهم اصلی این پرونده نزدیک کرد و درنهایت پسر ١٨ساله خیلی زود در دام پلیس گرفتار شد.

او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالی‌ که به‌ شدت از دستگیری و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجویی‌ها به ماموران پلیس گفت: «من با این دختر از طریق تلگرام آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم ولی این دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرایط ازدواج را نداشتم، تصمیم گرفتم برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم ولی این دختر اصرار داشت که این ارتباط را تمام نکنیم تا این‌که من به‌طور کل او را از زندگی‌ام حذف کردم. برای همین تصور می‌کنم او برای انتقام دست به چنین کاری زده باشد.»

با این اظهارات دخترجوان باز هم بر شکایت خود اصرار داشت. او درمقابل قاضی سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نیز بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن ٢٠‌میلیون تومان پول، از این شکایت صرف‌نظر می‌کند.

این درحالی بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بی‌گناهی خود داشت. بنابراین قاضی سیفی دستور بررسی ازسوی پزشکی قانونی را صادر کرد تا این‌که درنهایت صبح دیروز این دخترجوان ناگهان شروع به اشک ریختن کرد و در مقابل بازپرس راز یک سناریوی ساختگی را مطرح کرد.

او گفت: «من به دروغ چنین شکایتی را مطرح کردم. از آنجایی که عاشق صادق شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم، تصمیم گرفتم از این طریق او را مجبور به چنین کاری کنم. صادق می‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گریه و التماس کردم، فایده‌ای نداشت. او اصرار بر پایان این رابطه داشت. برای همین من که دیگر راهی برای ازدواج با او نمی‌دیدم، تصمیم گرفتم به دروغ چنین شکایتی را مطرح کنم تا شاید صادق هم کوتاه بیاید و با من ازدواج کند. نمی‌دانستم که موضوع تا این‌جا پیش می‌رود و دست من رو می‌شود. الان هم از اینکار خیلی پشیمانم.»

بنابراین با این اظهارات عجیب دختر جوان، دستور آزادی متهم دستگیر شده، صادر شد اما قاضی سیفی نیز دخترجوان را به مدت ۴ساعت به خاطر فریب ماموران و شکایت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 338 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:58

 تیم ملی فوتسال بانوان ایران با شکست ژاپن در فینال رقابت ها به مقام قهرمانی دست یافت. در این قهرمانی خیلی ها سهیم بودند. از فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان تا شهرزاد مظفر سرمربی سابق این تیم که اسکلت این تیم را ساخت. از فرزانه توسلی که در دیدار فینال کلین شیت کرد تا فاطمه اعتدادی که در سال های اخیر گل های زیادی برای تیم ملی فوتسال زده است.

در این قهرمانی نسیمه غلامی کاپیتان کنونی تیم هم سهیم بود ، حتی نیلوفر اردلان کاپیتان اصلی تیم که بنا به دلایلی نتوانست به مالزی برود. لیلا اقبالی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال هم می تواند در این قهرمانی سهیم باشد.

سهم بازیکنان تیم ملی در جام ملت های آسیا از جمله فهیمه زارعی نیز قابل توجه بود. اما فرشته کریمی در این میان نقش دیگری داشت. او که تک گل قهرمانی بخش تیم ملی فوتسال بانوان را در فینال زد و البته برترین بازیکن تورنمنت هم لقب گرفت.

http://www.ettelaat.com/new/newdata/2014/01/01-21/22-35-59.jpg

فرشته کریمی دختری از نازی آباد تهران است. او سال ۱۳۶۷ متولد شد و از سال ۷۴ یعنی وقتی که تنها هفت سال داشت فوتبال را شروع کرد.

فرشته استعدادی بود که هم در فوتبال و هم در فوتسال خوش درخشید ، همانند بسیاری دیگر از فوتسالیست های زن ایرانی. دوست صمیمی نیلوفر اردلان در سال ۲۰۱۳ یکی از بزرگ ترین افتخارات تاریخ ورزش بانوان ایران را رقم زد و در جمع ۱۰ بازیکن برتر زن فوتسال دنیا قرار گرفت. این اتفاق در پی درخشش او در جام جهانی کوچک پرتغال افتاد.

Fereshteh Karimi

فرشته حالا نامی بسیار معتبرتر و مطرح تر در ورزش ایران محسوب می شود. مارادونای تکنیکی فوتسال بانوان ایران فصل جدیدی از زندگی ورزشی خود را شروع کرده است. او افتخار بزرگی دارد که هر کسی نمی تواند آن را به دست بیاورد. دختر نازی آباد حالا آرزوهای بلند بالاتری دارد، البته از قبل هم از این آروزهایش گفته بود. از اینکه می خواهد بهترین بازیکن جهان شود و با تیم ملی فوتسال بانوان در جام جهانی بر روی سکو برود. از اینکه دلش می خواهد فوتسال و فوتبال بانوان ایران در دنیا بیشتر معرفی شود و یا اینکه به یک تیم خارجی بپیوندد. کریمی تا امروز به تمام آرزوهایش جامه عمل پوشانده و حالا می تواند به تمام چیزهای دیگری که مد نظر دارد برسد.

http://www.metavarzesh.com/m-v/wp-content/uploads/2015/09/2015-09-26_13-35-42.jpg

او هم اکنون عضو تیم زنان پرسپولیس تهران و تیم ملی فوتسال زنان ایران می‌باشد. وی پانزده بازی ملّی و نُه گل زده در بازی‌های ملّی دارد.

افتخارات

  • قهرمانی در جام ملت های فوتسال زنان آسیا به همراه تیم ملی فوتسال زنان ایران(۲۰۱۵)
  • بهترین بازیکن بازی‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا (۲۰۱۵)
  • پنجم جهان در بازی‌های جام جهانی کوچک اسپانیا (۲۰۱۴)
  • نامزد دریافت عنوان «بهترین بازیکن فوتسال جهان» (۲۰۱۳)
  • قهرمان مسابقات آسیایی فوتسال زنان (۲۰۱۳)
  • قهرمان دومین دورهٔ مسابقات قهرمانی فوتسال بانوان فدراسیون فوتبال غرب آسیا ۲nd West Asian Football Federation (WAFF) Futsal Championship for Women (سال ۲۰۱۲)
  • سوم لیگ برتر ایران (۱۳۹۳)
  • نایب قهرمان جام حذفی فوتسال زنان ایران (۱۳۹۳)

نامزدی عنوان «بهترین بازیکن فوتسال زنان جهان»

ABC_8791

فوتسال پلنت، که هر سال بهترین‌های فوتسال دنیا را معرفی می‌کند، فرشته کریمی را یکی از ۱۰ بازیکن برترفوتسال زنان جهان در سال ۲۰۱۳ معرفی کرد. در لیست معرفی شده از سوی این سایت، نام سه بازیکن از برزیل، سه بازیکن از اسپانیا، دو بازیکن پرتغالی و یک بازیکن از روسیه و یک بازیکن هم از ایران ثبت شده که کاندیدای عنوان بهترین بازیکن فوتسال زنان در سال گذشته میلادی بودند و در نهایت «مینوزو» برزیلی عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. بهترین‌های فوتسال جهان از سال ۲۰۰۷ از سوی این سایت معتبر معرفی می‌شود.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 482 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:58

به دنبال واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در بلوار ارتش یک نفر از شهروندان جان خود را از دست داد.

۲۶۴۰_۱۷۲

نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق خودرو و نصب علائم هشداردهنده محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات ویژه نجات قطعات بدنه خودرو سواری را بریدند و راننده این خودرو که خانمی ۲۱ ساله بود را با احتیاط کامل خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

متأسفانه پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد راننده خودرو سواری در همان لحظات اولیه بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 416 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:58

در زندگی های امروزی کمتر کسی پیدا می شود که از اینترنت استفاده نکند در حالی که روز به روز به تعداد افرادی که از این فناوری استفاده می کنند افزوده می شود. حتما شما هم در خانه خود برای اتصال به اینترنت از وای فای استفاده می کنید و همیشه دلشوره این را دارید که وای فای شما هک نشود، و یا اینکه دوستانتان از شما رمز وای فای شما را بخواهد و شما هم برای اینکه دوستانتان ناراحت نشود رمز وای فای خود را در اختیارشان قرار می دهید.

how-to-hack-wifi1

ترفندی را برای شما آماده کردایم که پسورد وای فای خود را به هر یک از دوستانتان که مایل هستید بدهید بدون اینکه نگران باشید که حجم اینترنت شما را تمام کند. در این آموزش قصد این را داریم که به شما آموزش دهیم فقط خود شما بتوانید از وای فای استفاده کنید و دسترسی به وای فای خود را محدود کنید و فقط افرادی خاص بتوانند از اینترنت شما استفاده کنند.

در این آموزش حتی کسانی که وای فای شما را هک می کنند نمی توانند از اینترنت شما استفاده کنند. پس بهتر است مرحله به مرحله همراه ما باشید و امنیت وای فای خود را چند صد برابر کنید.

مرحله۱:

ابتدا مرورگر خود را اجرا و وارد مدیریت دستگاه مودم خود شود.

مرحله۲:

پس از ورود به بخش تنظیمات روتر سربرگ status را انتخاب نماید و در لیست wireless بر روی گزینه refresh کلیک کنید تا تمامی دستگاه های که به دستگاه مودم شما متصل هستند نمایان شود. (تلفن همراه، لب تاپ و سایر دستگاه ها) پس مشاهدMAC ای پی دستگاه های خود آنها را کپی کنید.

مدیریت دستگاه مودم, وای فای

مدیریت دستگاه مودم

مرحله۳:

هنگامی که مک آی پی تلفن همراه و لپ تاپ خود را کپی کردید از منو تنظیمات روتر، سربرگ interface setup را انتخاب کنید و به منوی wireless بروید.

جلوگیری از هک وای فای, وای فای

آموزش جلوگیری از هک وای فای

مرحله۴:

در منوی wireless به دنبال بخش wireless MACAddress filter بگردید و تیک گزینه deactivated را بزنید.

نرم افزار هک وای فای, مودم

افزایش امنیت وای فای

مرحله۵:

در این بخش شما می توانید ۸ دستگاه برای استفاده از وای فای مجاز کنید و پس از وارد کردن MAC ای پی های مورد نظر تیک گزینه Active را زده و در آخر تنظیمات انجام شده را SAVE کنید تا تمامی عملیات اعمال شود.

Hack Wifi Password

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 350 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:51

شیرین ایزدی Shirin Izadi بازیگر نقش «شمس پهلوی» در سریال معمای شاه است. تاکنون بیوگرافی بیشتری از این بازیگر منتشر نشده است.

Shirin Izadi-5

بازیگر که باشید علاقه به خاص بودن و نیاز به دقت در انتخاب دارید. از طرفی هم با قرار گرفتن در فضای سینما، تلویزیون و تئاتر بیشتر متوجه پوشش خود می‌شوید و اگر در چند سریال تاریخی هم حضور داشته باشید، مطمئنا لباس‌های آن شما را در حدی مجذوب می‌کند که جرقه‌ای در ذهنتان زده خواهد شد و از فردای پروژه دست به کار طراحی مانتوهایی جدید با حس و حال سنتی خواهید زد.
shirinizadi2
شیرین ایزدی بازیگر تلویزیون و سینما یکی از کسانی است که تحت تاثیر همین جو و انرژی لباس‌های سنتی تصمیم به تولیدمانتو گرفته است و به گفته خود ایده این کار برای اولین بار در سریال تلویزیونی «تبریز در مه» به ذهنش خطور کرده است.

شیرین ایزدی می گوید: طراحی لباس، همیشه یکی از دغدغه‌هایم بوده است و در کارهایم سعی کرده‌ام با طراح لباس هماهنگی لازم را داشته باشم. با دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها اولین چیزی که نظرم را جلب می‌کند، فرم پوشش بازیگرهاست.

همین توجه باعث شد به کاری که از قبل به صورت حسی با آن ارتباط داشتم، گرایش پیدا کنم. پس به اتفاق یکی از دوستانم، خانم هانیه لطفی شروع به فعالیت کردم.

shirinizadi

در طراحی مدل‌ها در کنار حفظ پوشش اسلامی، سعی در ایجاد تنوع شده است.

پارچه ترمه برای همه خانم‌های ایرانی خاطره انگیز است. حتی اگر تا به حال هم مانتویی از ترمه نداشته‌اید، حتما تصویری از آن را به خاطر دارید که همین انتخاب ترمه و به کارگیری آن برای تزیین مانتو به زیبایی کار افزوده است.

http://s6.picofile.com/file/8212511226/www_Campec_Ir_Shirin_Izadi_4.jpg

شیرین ایزدی و سپند امیر سلیمانی

http://s6.picofile.com/file/8212511250/www_Campec_Ir_Shirin_Izadi_6.JPG

عکس های جدید شیرین ایزدی

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 470 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:51

مژگان ربانی متولد ۱۳۵۲ است و این روزها چهل و دومین سال زندگی‌اش را پشت‌سر می‌گذارد.

اولین تجربه‌های تئاتری او به همکاری با کارگردانانی چون میکائیل شهرستانی، آزیتا حاجیان و جلال‌الدین دری برمی‌گردد. ناف، شکلات، تب، ستاره، عاشق، کلاه پهلوی و… از جمله فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی این بازیگر هستند. مژگان ربانی با فیلم «زیر پوست شهر» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد جلوی دوربین سینما رفت.

مژگان ربانی بازیگر نقش اشرف در “معمای شاه” دلایل بازی در این سریال تاریخی را اعلام کرد.

مژگان ربانی که در سریال “معمای شاه” نقش اشرف خواهر دو قلوی شاه را بازی می‌کند، درباره حضور در این سریال به خبرنگار مهر گفت: من به طور کلی بازی در کارهای تاریخی را دوست دارم به خصوص اینکه سریال باشد. چون ترجیح می‌دهم در سریال بازی کنم تا تله‌فیلم چراکه تله فیلم آنطور که باید تاثیرگذار نیست.

بازیگر نقش توران در “کیف انگلیسی” ادامه داد: به نظر من کار تاریخی از فیلم تلویزیونی و حتی کار در سینما بهتر است چون تاثیرگذاری آن بیشترست و مخاطب به‌طور منظم می‌نشیند و آن را می‌بیند.

 اشرف پهلوی

اشرف پهلوی و احمد شفیق

وی “معمای شاه” را یکی از سریال‌های تاریخی که بسیار تاثیرگذار خواهد بود خواند و اظهار کرد: تا به حال سریال‌هایی درباره زندگی شاه ساخته شده اما به اندازه کافی خوب نبوده است. با این حال به نظر من “معمای شاه” اینطور نیست و زمانی که من فیلمنامه‌اش را می‌خواندم برایم جذابیت زیادی داشت بود چون به علت برخی وقایع به خوبی اشاره کرده به همین دلیل فکر می‌کنم وقتی ساخته شود جذاب خواهد بود.

معمای شاه

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 466 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:50

داخل بینی، مملو از باکتری و ویروس های مختلفی است. ممکن است کندن موی بینی باعث ورود این میکروب ها به مخاط بینی، جریان خون یا ایجاد عفونت های موضعی شود.

مو دماغ و گوش

دستگاه‌های برقی که برای کوتاه کردن موهای گوش و بینی وجود دارند، جزو وسایل بهداشتی و نظافتی شخصی محسوب می‌شوند.

آیا شما هم با مشکل بلندی بیش از حد موهای گوش و بینی‌تان روبرو هستید و نمی‌دانید با این موهای مزاحم چه کنید؟ آیا شما هم دست به دامان روش‌هایی مانند لیزر موهای زائد یا وسایل موکن برای ریشه‌کن کردن موهای گوش و بینی‌تان شده‌اید؟ آیا نمی‌دانید بهترین راه برخورد با این موها چیست؟

آیا ضرورتی برای وجود موهای گوش و بینی وجود دارد؟
صددرصد! تک‌تک اجزا و سلول‌هایی که خداوند در بدن ما انسان‌ها خلق کرده است، فایده‌ای دارند. موهای گوش و بینی از ورود اجزای ریز و خارجی مانند گرد و غبار یا حشرات به داخل حفره‌های گوش و بینی پیشگیری می‌کنند و به‌نوعی،‌ نقش محافظتی در برابر عوامل بیرونی دارند.

آیا کوتاه کردن این موها می‌تواند باعث ایجاد مشکل شود؟
موهای بینی و گوش برخی از افراد، بلندتر از حد طبیعی هستند و ظاهر ناخوشایند و آزاردهنده‌ای دارند به‌همین دلیل کوتاه کردن آنها با قیچی یا وسایل برقی که برای این کار طراحی شده‌اند، مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند. فقط باید مراقب بود هنگام کار با قیچی یا حتی دستگاه‌های برقی، آسیبی به بافت گوش و بینی نرسد.

یعنی کندن یا لیزر این موها می‌تواند باعث بروز مشکلاتی شود؟
بله. همانطور که گفتم، موهای بینی و گوش‌ها، نقش حفاظتی در برابر عوامل بیرونی دارند و به‌همین دلیل نباید به‌طور کلی ریشه‌کن شوند و از بین بروند. لیزر موهای زائد در ناحیه گوش و بینی اصلا توصیه نمی‌شود. از طرف دیگر، کندن و دستکاری بیش از حد این موها (به‌خصوص موهای بینی) می‌تواند خطر ابتلا به جوش‌های چرکی، عفونت، موی زیرپوستی، تورم و کورک را داخل حفره گوش و بینی افزایش بدهد و فرد را به دردسر بیندازد. از این رو،‌ تاکید می‌کنم موهای گوش و بینی را به‌جای ریشه‌کن کردن، کوتاه و مرتب کنید.

برخی خانواده‌ها، وسایلی که برای اصلاح موهای گوش و بینی خریده‌اند، به‌طور مشترک استفاده می‌کنند. به‌نظر شما این کار بدون اشکال است؟
دستگاه‌های برقی که برای کوتاه کردن موهای گوش و بینی وجود دارند، جزو وسایل بهداشتی و نظافتی شخصی محسوب می‌شوند و استفاده مشترک از آنها، حتی بین اعضای خانواده مانند پدر و پسر یا ۲ برادر هم توصیه نمی‌شود.

اگر اعضای خانواده از سلامت یکدیگر اطمینان داشته باشند، باز هم نمی‌توانند این وسایل را مشترک استفاده کنند؟
نه، حتی اگر استفاده‌کنندگان این دستگاه‌ها از نظر ابتلا به بیماری‌های عفونی و ویروسی هم کاملا سالم باشند، باز هم نباید وسیله شخصی خود را در خانه به اشتراک بگذارند.

چرا؟
گوش‌ها و بینی به‌طور طبیعی دارای میکروب‌هایی هستند که به آنها فلور طبیعی می‌گویند. بدن هرکدام از ما، به این فلور عادت دارد. این در حالی است که امکان دارد بدن افراد دیگر در اثر تماس با آنها، دچار واکنش و بیماری شود. حالا اگر نوع میکروارگانیسم‌ها و باکتری‌های موجود در گوش پدر و پسری باهم فرق کند و هر دو از یک دستگاه برای رفع موهای گوش و بینی‌شان استفاده کنند، این باکتری‌ها می‌توانند از بدن پدر به پسر یا برعکس منتقل و ناقل بیماری محسوب شوند. فلور، فقط برای بدن خود فرد مضر نیست و می‌تواند با ورود به بدن افراد دیگر، باعث ایجاد بیماری و ناراحتی‌ شود.

۶ نکته درباره دستگاه‌های رفع موهای گوش و بینی

۱٫ سری دستگاه را پس از هربار استفاده با آب و صابون مایع بشویید یا با الکل تمیز کنید.
۲٫ از آنجا که ترشحات گوش و بینی هنگام ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوانزا، آغشته به عوامل ویروسی و عفونی است، برای پیشگیری از آلوده‌شدن دستگاه یا تحریک گوش و بینی، از اصلاح موها در دوران بیماری خودداری کنید.
۳٫ انواع چراغ‌دار این دستگاه‌ها برای سالمندان و آنهایی که مشکل بینایی دارند، توصیه می‌شوند.
۴٫ دستگاه‌هایی که موهای گوش و بینی را اصلاح می‌کنند، بهتر از انواعی هستند که موها را از ریشه می‌کنند.
۵٫ دستگاه‌های شارژی، بهتر از انواع برقی هستند و می‌توان در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف از آنها استفاده کرد.
۶٫ قیمت دستگاه‌های اصلاح موهای گوش و بینی بین ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان است.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 322 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:50

سام درخشانی به عنوان یکی از بازیگران «خوب، بد، جلف» در این پروژه‌ی سینمایی ایفای نقش می‌کند.

سام درخشانی که به تازگی مجموعه‌ی تلویزیونی «پشت بام تهران» را بر روی آنتن شبکه‌ی یک سیما داشت، به عنوان یکی از بازیگران «خوب، بد، جلف» نیز در این پروژه‌ی سینمایی با پیمان قاسم‌‌خانی همکاری می‌کند.

درخشانی تصویر زیر را با دنبال‌کنندگان صفحه‌ی شخصی‌اش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و از اتمام فیلمبرداری «خوب، بد، جلف» خبر داد.

بازیگر نقش آیه در سریال «پشت‌بام تهران» از حمایت بینندگان این سریال تشکر کرد و تعطیلات نوروز را پیشاپیش به هوادارانش تبریک گفت:

همسر سام درخشانی

«سلام

فیلمبرداری «خوب،بد،جلف» دیروز تمام شد و ما با همسر محترم در راه رستوران، جاتون خالی

خیلی خوشحالم که سریال «پشت‌بام تهران» رو دوست داشتین و از حمایت تک تکتون ممنونم

دیگه یواش یواش اماده می‌شیم واسه تعطیلات عید

امیدوارم تعطیلات خوبی پیش رو داشته باشین…

دوستون دارم و تا عید سعی می‌کنم زیاد پست بزارم»

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 381 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:49

اگر شما هم مشتاقید با خابالوترین حیواناتی که در جنگل زندگی می کنند آشنا شوید فرصت دیدن تصاویر آلبوم زیر را از دست ندهید.

ساعت خواب حیوانات با یکدیگر متفاوت است ما در این گزارش تصاویری از برخی حیوانات که ساعت خواب طولانی تری نسبت به سایرین دارند را برایتان به اشتراک گذاشته ایم.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 374 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:49

پژو ۳۰۱ خودروی سدان جدیدی است که ایران خودرو برای جایگزینی با نمونه‌های پا به سن گذاشته‌ی ۴۰۵ و پارس به بازار عرضه خواهد کرد. از مشخصه‌های مهم این خودرو می‌توان به پیشرانه‌ی کم مصرف، فضای جادار و قیمت اقتصادی آن اشاره کرد. پیش‌تر نیز ایران خودرو قیمت پژو ۳۰۱ را در زمان عرضه ۵۸ میلیون تومان اعلام کرده بود.

بحث ایمنی سرنشینان و مسائل زیست محیطی را می‌توان مهم‌ترین فاکتور‌هایی دانست که کشور‌های پیشرفته پس از بررسی آن‌ها، به برند‌های مختلف خودرویی اجازه عرضه محصولات را می‌دهند. پژو به واسطه‌ی تکنولوژی پیشرفته‌ی پیشرانه‌های خود، به آخرین استاندارد‌های اروپا (یورو ۶) که حتی هنوز برای فعالان خودرویی قاره‌ی سبز الزامی نشده، مجهز شده است. بدین ترتیب خریداران ایرانی می‌توانند بدون نگرانی از مصرف بالا و مشکلات پیشرانه‌ای، اقدام به خرید محصولات پژو کنند.

peugeot 301

اما بحث بسیار مهم دیگری که بررسی آن برای ورود و عرضه‌ی هر خودرویی الزامی است، مساله‌ی امنیت سرنشینان در تصادفات است. سازمان NCAP به عنوان معتبرترین سازمان تست قابلیت‌های خودرو‌های مختلف در تصادفات، پژو ۳۰۱ را نیز پیش‌تر تحت آزمایش‌های خود قرار داده است. البته به دلیل تولید و عرضه‌ی پژو ۳۰۱ و ستیروئن سی-الیس بر پایه‌ی پلتفرم مشترک، NCAP به بررسی خودروی سی-‌الیس پرداخته و نتایج آن را برای پژو ۳۰۱ نیز معتبر دانسته است.

خودروی مورد آزمایش از مشخصات ایمنی جدول زیر برخوردار بوده است:

تجهیزات ایمنیتوضیحات
کیسه‌‌ی هوای جلوراننده، سرنشین جلو
پیش‌کشندهراننده، سرنشین جلو
کیسه‌ی‌ هوای زانویی
کیسه‌ی هوای جانبیمحافظت از سر (سرنشینان جلو)
محافظت سر در تصادفات از بخش انتهایی خودروغیرعامل
حفاضت کودکاننصب صندلی مخصوص و اتصال به گیره‌ی تعبیه شده
محافظت فعال افراد پیاده‌رو
سیستم کنترل پایداریESP (همواره روشن)
سیستم کنترل سرعت خودرومحدود کننده‌ی حداکثر سرعت
ترمز خودکار
کنترل تغییر لین

با نگاهی اجمالی به سیستم‌های ایمنی پژو ۳۰۱ می‌توان تا حدود زیادی نتیجه‌ی تست‌های NCAP را پیش‌بینی کرد.

تکنولوژی‌های ایمنی ۳۰۱ جایی در دنیای مدرن امروز ندارد و تنها به نمونه‌های ابتدایی مجهز شده است. البته با توجه به کلاس خودرو و برچسب قیمتی آن نمی‌توان به پژو ایراد گرفت.

تصادف از جلو پژو ۳۰۱

در این تست خودرو با سرعت ۶۴ کیلومتر بر ساعت به مانعی ثابت برخورد می‌کند. پژو ۳۰۱ در این بخش ۱۲ امتیاز را کسب کرده است. وضعیت سرنشین جلو در تصادفات از روبرو بهتر از راننده است. کیسه‌های هوا نیز با عملکرد خوب خود با وجود حرکت ۳ سانتی‌متری غربیلک به سمت راننده، از برخورد وی با غربیلک به طور کامل جلوگیری می‌کند.

تصادف از کنار پژو ۳۰۱

تست تصادفات از کنار به دو روش انجام می‌شود. در ابتدا برخورد خودروی دوم با خودروی اصلی در سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت شبیه‌سازی می‌شود. سپس برخورد خودرو به تیر بزرگی با سرعت ۲۹ کیلومتر بر ساعت انجام می‌شود. در حالت اول ۳۰۱ موفق به کسب ۸ امتیاز شده است؛ اما با وجود تجهیز این خودرو به کیسه‌های هوای جانبی جهت محتفظت از سر و بالا تنه، عملکرد پژو ۳۰۱ در تصادف با تیر چندان رضایت بخش نیست و تنها ۵.۷ امتیاز را کسب کرده است.

تصادف از انتها پژو ۳۰۱

در این مرحله به خودروی ثابت ناگهان سرعتی برابر با ۱۶ و ۲۴ کیلومتر بر ساعت وارد می‌شود. سرنشینان جلو در این آزمایش شرایط خوبی خواهند داشت اما سرنشینان عقب به احتمال زیاد با آسیب دیدگی روبرو خواهند شد.

تصادف با عابر پیاده پژو ۳۰۱

تست تصادف پژو ۳۰۱

در نهایت نیز انواع و اقسام آزمایش‌های مختلف را جهت شببیه‌سازی شرایط تصادف خودرو با عابر پیاده انجام می‌شود که پژو ۳۰۱ عملکرد ضعیف خود در این بخش را نیز ادامه داده است. به طور خلاصه اگر فردی با ۳۰۱ تصادف کند، پا و ستون فقرات وی به احتمال زیاد دچار آسیب دیدگی جدی خواهد شد. اما محافظت خوبی از سر عابر انجام می‌شود.

نمره‌ی نهایی پژو ۳۰۱

پژو ۳۰۱ در نهایت موفق به کسب ۳ ستاره‌ی ایمنی از ۵ ستاره شده است. به طور کلی نمی‌توان خودرو‌های ساخت فرانسه را پیشتاز بخش ایمنی عنوان کرد و اکثر محصولات برند‌های این کشور، موفق به کسب ۳ یا ۴ ستاره‌ی ایمنی می‌شوند. با مقایسه‌ی ۳ ستاره‌ی ایمنی پژو ۳۰۱، رنو مگان و ۴ ستاره‌ی ایمنی سیتروئن C4 با نتایج ۵ ستاره‌ی ایمنی تویوتا کرولا، مزدا ۳، فولکس واگن گلف، هیوندای آی ۳۰، فورد فوکوس و هوندا سیویک می‌توان به جمع‌بندی جامعی در زمینه‌ی ایمنی پژو ۳۰۱ و محصولات فرانسوی رسید.

منبع: زومیت

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 414 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:49

با نزدیک شدن به پایان سال، برخی خودروسازان کشور برای جلب نظر مشتریان اقدام به فروش فوری خودروها با مدل ۹۵ در اسفندماه امسال کرده‌اند، تا از این طریق بتوانند انبار شب عید خود را خالی کنند و خودروهای تولیدی روی دستشان نماند.

امکان خرید خودرو مدل ۹۵ در سال ۹۴، فقط یکی از مزایایی است که برخی خودروسازان برای فروش محصولات خود در نظر گرفته اند. این شرکت به کسانی که ام وی ام X33 را به صورت نقدی خریداری کنند، یک کارت بنزین دومیلیون تومانی هدیه می‌دهد. در خرید اقساطی نیز به شرط پرداخت اقساط در حداقل زمان (۹ ماه) هیچ بهره‌ای از خریدار گرفته نمی‌شود.

شرکت مدیران خودرو همچنین ۱۵۰ گوشی موبایل آی‌فون‌شش هدیه دیگری است که به قید قرعه به خریداران می‌دهد، ۱۰۰ نفر از خریداران اولیه هم یک بسته شامل یک عدد چمدان لوکس، بلندگوی بلوتوثی و چادر مسافرتی دریافت می‌کنند.

علاوه بر همه اینها این شرکت هزینه یک سال سرویس، تعمیر و نگهداری ام‌وی‌ام‌های خریداری شده را تقبل می‌کند، البته همه این مزایا در صورتی به خریداران تعلق می‌گیرد که تا پایان امسال اقدام به خرید این خوردو کنند.

آنگونه که مدیران خودرو اعلام کرده، قیمت مدل دنده‌ای این خودرو در خرید نقدی ۶۶ میلیون و ۴۶۰ هزار و مدل اتوماتیک آن ۷۳ میلیون و ۶۶۰ هزار است و شرکت مزبور موعد تحویل را اسفند ۹۴ اعلام کرده است.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 390 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:30

پزشک برای بیست‌وششم بهمن‌ماه وقت سزارین داده بود اما آن روز صبح، مجبور شدیم به بیمارستانی که این پزشک در آن عمل انجام می‌داد، مراجعه کنیم. در این فاصله هرچه با پزشک تماس گرفتیم جوابی نمی‌داد، درنهایت ساعت ٨ صبح پزشک به بیمارستان رسید و ساعت ٨:۴٠ سزارین تمام شد و نخستین فرزندم که پسر بود، به دنیا آمد. ساعت ٢ بعدازظهر همسرم به اتاق وی‌ای‌پی منتقل شد اما از همان موقع، حال خوبی نداشت.

تب و لرز کرده بود و سردرد شدیدی داشت. پزشک بیمارستان برایش آرام‌بخش تجویز کرد و آن شب در بیمارستان ماند. در تمام این مدت هم خبری از پزشک متخصص زنان و زایمان نبود و یک‌بار هم بالای سر همسرم حاضر نشد.» او با طرح این پرسش که چرا پزشک، بیمارش را که ٩ ماه تحت مراقبتش بوده بعد از زایمان ویزیت نکرد، ادامه داد: «بیست‌ویکم بهمن‌ماه بود که پزشک به صورت تلفنی، بدون این‌که همسرم را ویزیت کند، دستور ترخیص داد. حال همسرم همچنان بد بود و از آن‌جایی که پزشکان احتمال دادند نوزاد دچار زردی شود، یک شب دیگر او را در بیمارستان نگه داشتند که همسرم هم خواست در کنار فرزندش باشد.

به همین خاطر تا روز بعد هم در بیمارستان ماند. در طول شب، حال همسرم همچنان بد بود. تب و بیرون‌روی داشت. صبح بیست‌ودوم بهمن‌ماه، همسرم دوباره تب و لرز و تشنج کرد. این موضوع به پزشکان بخش اعلام شد. آنها باز هم آرامبخش تزریق کردند. آن روز هم پزشک نیامد و تلفنی همسرم را مرخص کرد. با همان داروهای آرامبخش، تب و لرزش قطع شد و ساعت ٢ بعد از ظهر مرخصش کردند. وقتی به خانه آمد سردرد شدیدی داشت، افت فشار پیدا کرد و بی‌حال بود. حالاتش اصلا شبیه کسی نبود که زایمان کرده. به ما گفتند بروید خانه، نوشابه تلخ و نسکافه بدهید خوب می‌شود.»

به گفته همسر این زن ٣١ساله، «زیبا» شب دچار تنگی نفس شد، با پزشک تماس گرفته شد، او اما تاکید کرد که: «زیبا، لوس و ترسو است، نیاز به مراجعه به بیمارستان ندارد، خودش خوب می‌شود.» اما با وخیم شدن حالش، با اورژانس تماس گرفته می‌شود. پزشک اورژانس سرم وصل می‌کند و تاکید می‌کند که نیازی به مراجعه به بیمارستان نیست.

حقیقی ادامه داد: «وضع بد همسرم تا صبح ادامه داشت، تا این‌که ساعت ١١ بیست‌وسوم بهمن‌ماه، بار دیگر با اورژانس تماس گرفتم و آنها در محل حاضر شدند ساعت ١٢ شب تصمیم گرفتم خودم او را به بیمارستان میلاد ببرم. در این فاصله با پزشک همسرم تماس گرفتم. او همچنان اصرار داشت که نیازی به بستری نیست ولی من درنهایت او را به بیمارستان میلاد بردم و از او آزمایش خون گرفته شد. پزشک بیمارستان جواب آزمایش را که دید، گفت هرچه سریع‌تر باید بستری شود، اما بیمارستان تخت خالی نداشت.

من هم او را به سرعت با خودرو خودم به بیمارستان ٢٢ بهمن بردم.» به گفته همسر این زن، در بیمارستان ٢٢ بهمن، بیمار به هوش بود، حرف می‌زد و جواب سوال‌های پزشک را داد، اما بدنش پر از لکه‌های قرمز شده بود و بی‌حال بود، حتی نمی‌توانست راه برود و او را با ویلچر منتقل کردند: «بعد از این‌که پزشک آزمایش خون را دید، سریع او را به آی‌سی‌یو منتقل کرد. پس از چند دقیقه دیدم، چشمان همسرم نیمه‌باز است و به او چندین لوله وصل شده. آن‌جا از من خواستند که برگه‌ای را امضا کنم و تایید کنم که او بیهوش به بیمارستان منتقل شده، درحالی‌که این موضوع درست نبود. نیمه‌شب بود که پزشک متخصص زنان و زایمان پیدایش شد.»

او گفت: «در همین فاصله دور همسرم خیلی شلوغ شده بود. تا صبح ده‌ها پزشک بالای سر همسرم حاضر شدند.

ساعت ١٢ ظهر بود که پرستار با چشمانی گریان پیش من آمد و به من گفت که وضع همسرم اصلا خوب نیست. من دیدم که قضیه جدی شده، به همین خاطر با زور وارد اتاقی شدم که همسرم بستری شده بود و دیدم که اتاق خالی است و نزدیک به یک ساعت است که همسرم فوت کرده. او را درحالی‌که سرش دو برابر و بدنش کبود شده بود، دیدم. او فوت کرده بود. دیگر کنترلم را از دست دادم.»

حقیقی به پیگیری‌های بعدی این ماجرا در بیماستان اشاره کرد: «جالب اینجاست که بیمارستان بابت یک روز بستری همسرم، هیچ پولی از ما نگرفت و این نشان می‌دهد که بیمارستان در این حادثه مقصر بوده است. بعد از این اتفاق، با پلیس ١١٠ تماس گرفتم.

ماموران کلانتری ١٣۴شهرک قدس به محل آمدند و با اقدامات آنها درنهایت ساعت ٧ بعدازظهر جسد، برای کالبدشکافی به پزشکی قانونی کهریزک منتقل شد. به ما اعلام کردند ۴۵ روز دیگر نتیجه‌اش می‌آید.»

او گفت که ما از ریاست بیمارستان ٢٢ بهمن و کادر درمانی حاضر در زمان ترخیص بیمار و گرفتن دستور ترخیص تلفنی از پزشک معالج و توجه نکردن به شرایط بیمار در شرایط بحرانی همچنین از بیمارستان میلاد بدلیل توجه نکردن کافی به وضعیت بیمار برای ویزیت اورژانسی و بستری نکردن فوری همسرم زیبا مقصودی شکایت داریم.

به گفته حقیقی، متوفی دوشنبه صبح دفن شد و اقدامات قانونی پرونده او درحال انجام است: «ما در دادسرای جرایم پزشکی، طرح شکایت کردیم و مسئولان وزارت بهداشت را هم در جریان موضوع قرار دادیم.»

تشکیل پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان مدعی‌العموم
حالا با گذشت ۴ روز از این حادثه، رضا پایدار، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، با تایید اتفاق رخ داده، توضیحاتی داد: «پس از وقوع این حادثه و اعلام شکایت خانواده، پرونده تشکیل شد، حالا هم در مرحله کارشناسی قرار دارد، قرار است روز شنبه جلسه‌ای در همین ارتباط تشکیل شود.»

او کلیات اتفاق رخ داده در بیمارستان ٢٢ بهمن را تشریح کرد: «ماجرا از این قرار بود که این زن باردار در بیمارستان ٢٢ بهمن تحت عمل سزارین قرار می‌گیرد و ترخیص می‌شود، اما به دلیل مشکلاتی که بعد از زایمان برای او پیش می‌آید ٢ روز بعد به بیمارستان مراجعه می‌کند و چند ساعت پس از بستری در بیمارستان جانش را از دست می‌دهد. بررسی‌های اولیه انجام شده از این اتفاق نشان می‌دهد که پزشکان در همان مدت، نتوانسته بودند علت بدحالی بیمار را تشخیص دهند.»

او تاکید کرد: «موضوعاتی که از سوی خانواده مطرح می‌شود، نمی‌تواند مورد قضاوت قرار گیرد. از آن‌جایی که پرونده به دادسرای جرایم پزشکی فرستاده شده و کمیسیون پزشکی هم تشکیل شده، باید منتظر نتیجه دادسرا ماند. البته دادسرا هم صحبت‌های خانواده و همراهان متوفی و هم پزشکان بیمارستان را می‌شنود و درنهایت رأی خودشان را صادر می‌کنند. قبل از صدور رأی نمی‌توان قضاوت کرد.»

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، علت فوت بیمار، به پزشکی قانونی فرستاده شده است: «مرجع اعلام فوت سازمان پزشکی قانونی است.»

ترخیص تلفنی بیمار به هیچ‌وجه قابل قبول نیست
پایدار به نکته دیگری اشاره کرد: «یکی از شاخص‌های جهانی بهداشت، شاخص مرگ‌ومیر مادران باردار است، به‌هرحال پس از بارداری خطراتی بدن مادر را تهدید می‌کند. این خطرات گاهی می‌تواند ویژه باشد، اما به هر صورت، این موارد باید به صورت ویژه مراقبت شود. در این میان پزشک متخصص زنان و زایمان باید دقت خاص خودش را داشته باشد. گاهی ممکن است حتی با وجود درمان‌ها، بیمار به درمانی که برایش در نظر گرفته شده، پاسخ ندهد و این‌گونه اتفاقات رقم بخورد.»

او درباره ترخیص تلفنی بیمار از سوی پزشک هم گفت: «این اقدام به هیچ وجه قابل قبول نیست، در پرونده متوفی اعلام شده که پزشک پس از زایمان بر بالین حاضر شده اما همراه متوفی بر حاضر نشدن پزشک و ترخیص تلفنی تاکید می‌کند، آنچه در پرونده آمده، مستند است، با این حال اگر هم پزشک تلفنی بیمار را مرخص کرده، اقدامش کاملا غیرقانونی بوده است.»

مرگ مادر جوان به‌طور ویژه پیگیری می‌شود
ایرج حریرچی، سخنگوی وزیر بهداشت هم در جریان این پرونده است و دستور پیگیری آن را داده است. او گفت: «قصور و خطای پزشکی تنها از سوی مرجع قضائی می‌تواند تشخیص داده شود و وزارت بهداشت به‌عنوان مدعی‌العموم موضوع را رسیدگی می‌کند و مواردی که به دست می‌آورد را گزارش می‌دهد؛ در مورد این پرونده هم از آن‌جا که مادر جوان بوده، موضوع به صورت ویژه بررسی می‌شود و پرونده به مراجع سه‌گانه ارجاع شده تا حکم نهایی صادر شود.»

سخنگوی وزیر بهداشت تاکید کرد: «ممکن است گزارش نهایی این پرونده زمان‌بر باشد؛ اما با توجه به دستور ویژه وزیر بهداشت، برای احقاق حق و روشن شدن ابعاد مختلف این پرونده، اقدامات لازم انجام می‌شود.»

سخنگوی وزارت بهداشت درباره اظهارات همسر متوفی پیرامون بستری نشدن بیمار در بیمارستان میلاد به دلیل نبود تخت خالی هم توضیحاتی داد: «باید این موضوع بررسی شود که در آن لحظه تخت خالی نبوده یا تخت ویژه خالی نداشتند؛ این همان موضوعی است که بارها از سوی وزیر بهداشت مطرح شده، با این حال کمبود تخت نباید مانعی برای بستری بیمار باشد؛ اگر هم تخت نبود، بیمارستان موظف بوده که با رعایت موارد رسیدگی به بیمار، او را به بیمارستان دیگر منتقل کند.»

به گفته او سالانه ٨‌ میلیون و ۵٠٠‌ هزار بستری در کشور گزارش می‌شود؛ حدود یک‌میلیون و ٢٠٠‌هزار مورد جراحی انجام می‌شود و یک‌میلیون و ۴٧٠ مورد زایمان ثبت می‌شود، براساس استانداردهای بین‌المللی به هر حال ‌درصدی از این جراحی‌ها با عوارض اجتناب‌ناپذیری همراه است: «از نظر ما در ارتباط با این عوارض هیچ‌گونه مسامحه‌ای نباید صورت گیرد؛ به‌ویژه درباره مادران باردار جوانی که در بیمارستان‌های خصوصی زایمان می‌کنند.

این موضوع اصلا قابل تحمل نیست.» او تاکید کرد که اتفاق رخ داده هم برای خانواده متوفی، هم جامعه پزشکی و هم وزارت بهداشت ناخوشایند و فاجعه‌آمیز است: «جزییات این پرونده، وجود بیماری زمینه‌ای و … به صورت جداگانه بررسی می‌شود.»

پرونده به دادسرای جرایم پزشکی ونظام پزشکی فرستاده شد
سجاد رضوی، مشاور و مدیرکل دفتربازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات‌های وزارت بهداشت، مسئول دیگری است که درباره این پرونده صحبت کرد: «دانشگاه علوم پزشکی ایران به‌عنوان مدعی‌العموم پرونده تشکیل داده و آن را به دادسرای جرایم پزشکی و سازمان نظام پزشکی فرستاده است؛ در ارتباط با همین پرونده هم با همراهان بیمار صحبت شد و اطلاعات دقیقی از آنها گرفته شد، حالا هم منتظر پاسخ کالبدشکافی پزشکی قانونی هستیم.»

او درباره این‌که خانواده متوفی اعلام می‌کنند او «دی‌ای‌آی» شده، توضیح داد: «این احتمال هم وجود دارد، اما آخرین آزمایش‌های انجام شده از بیمار نشان داد که او دچار مشکلات کبدی و کلیوی هم شده؛ اما هنوز مشخص نیست که اینها بیماری زمینه‌ای بوده یا پس از زایمان برایش ایجاد شده است؛ همه این موضوعات از سوی پزشکی قانونی درحال بررسی است.»

این مسئول در وزارت بهداشت به صحبت‌های همسر متوفی درباره نامناسب بودن رسیدگی کادر پزشکی پس از زایمان هم اشاره کرد و توضیح داد: «ادعا می‌شود که رسیدگی کادر درمانی بیمارستان خوب نبوده، این موضوع هم از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایران در حال بررسی است؛ باید تمام ادعاهای مطرح شده، مورد بررسی قرار گیرد و به یقین برسد تا بتوان تصمیم‌گیری کرد.»

واکنش پزشک معالج از نظر اخلاق پزشکی در حال بررسی است
سجاد رضوی درباره این‌که پزشکی قانونی اعلام کرده جواب کالبدشکافی را ۴۵ روز دیگر ارایه می‌کند، گفت: «این موضوع درست است اما ما تا آن زمان منتظر نمی‌مانیم؛ یکی از موضوعاتی که از سوی خانواده متوفی مطرح شده، پاسخگو نبودن پزشک معالج و حاضر نشدن او برای معاینه حضوری در بیمارستان و بر بالین بیمار است. این مورد مربوط به بخش انتظامی و اخلاق پزشکی است؛ برای ما هم این موضوع جای سوال دارد یعنی در کنار علت مرگ، رفتار پزشک هم اهمیت دارد و این موضوع از نظر اخلاق پزشکی درحال بررسی است.»

او ادامه داد: «این حق بیمار است که پزشک بر بالینش حاضر شود؛ به‌هرحال بیمار پس از معاینه کامل باید ترخیص شود و نمی‌شود به صورت تلفنی، بدون معاینه حضوری، دستور ترخیص دهد و ما تمام نکات مطرح شده از سوی خانواده متوفی به‌ویژه همسر را لحاظ کرده و در حال بررسی هستیم.» به گفته او یک تیم ویژه برای بررسی این موضوع تشکیل شده و قرار است دانشگاه علوم پزشکی ایران، طی هفته آینده، گزارش اولیه از این پرونده را به ما اطلاع دهد.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 342 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:30

امیر تتلو از انفجاری مهیب در اطراف هتل محل اقامتش در پایتخت ترکیه خبر داد.

این خواننده زیرزمینی که به همراه اردشیر احمدی موسیقی‌دان و سازنده کارهایش این روزها در ترکیه به سر می‌برد، از انفجاری مهیب در اطراف هتل محل اقامتش خبر داد. تتلو درباره این اتفاق در اینستاگرامش نوشت:

http://musiceiranian.ir/images/news-pic/2016/02/f718952b-5601-47ac-87a0-523b48507214.png

“میخواستم دعای شب رو بزارم اما اینجا بمب گذاشتن و اینترنت قطع شد تا همین الان. همین بغل ما گذاشتن! شانس آوردیم نرفتیم رو هوا. واقعا بعضی وقت‌ها بهم ثابت میشه که خدا واقعا هوامو داره و و واقعا هیچ جا امنیت کشور خوبمون را نداره! دم مسولینی که امنیتمون را برقرار میکنن گرم!”

چهارشنبه شب، انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده نزدیک ماشین‌های نظامی در پایتخت ترکیه ۲۸ کشته و ۶۱ زخمی برجای گذاشت.

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 352 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:30

باجنبه های این هفته رو از شهر گل و بلبل، شیراز همیشه بهار شروع کردم و در برگشت چشمان به جمال قطاری چینی افتاد، از بودجه و اقتصاد گفتیم تا تبلیغات به موقع نامزدهای نمایندگی در انتها نمک نمکدان فتو طنزی مان را بر سر شهردار همیشه خندان تهران ریختیم.

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر


جلسه شورای شهر و بحث داغ بودجه

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر


لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر


 نشست آموزشی_اجرایی مشترک مسئولان ارتقای سلامت و مقابله با فساد دستگاه های اجرایی

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

در میانه جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی
 

۴۱۶۴۰۷۱_۵۱۸

تبلیغات به موقع نامزدها؛ الان استداندار مشکل رو حلش کن

لطفا با جنبه ها وارد شوند + تصاویر

منبع : باشگاه خبرنگاران

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 375 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:23

تور آفریقای جنوبی یکی از مهیج‌ترین و جذاب‌ترین تورهای خارجی موجود در عرصه خدمات گردشگری و مسافرتی ایران محسوب می‌شود. زمان زیادی نیست که این تور در میان ایرانیان شناخته‌شده و در سال‌های اخیر مسافران بسیاری را به خود جذب کرده است. آفریقای جنوبی علاوه بر امکان تاریخی از نظر طبیعت نیز مزیت‌های قابل توجهی دارد. جنگل‌های زیبا و مراتع وسیع با گونه‌های جانوری بسیار، جذاب‌ترین مناظر این کشور است.

تور آفریقای جنوبی

از نگاه خیلی‌ها مهم‌ترین شهر آفریقای جنوبی کیپ‌تاون است. کیپ‌تاون؛ مشهور به شهر مادر، پایتخت پارلمانی آفریقای جنوبی با داشتن طبیعت وحش و زیبای خاص هر بازدیدکننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

تور آفریقای جنوبی ۹ شب ۱۰ روز-تومان

درجه هتل

قیمت دوتخته

قیمت یک‌تخته

کودک با تخت (۶ تا ۱۲ سال)

کودک بدون تخت (۲ تا ۶ سال)

۵ ستاره

۱۳٫۹۹۵٫۰۰۰

۱۷٫۹۵۵٫۰۰۰

۹٫۹۹۵٫۰۰۰

۹٫۹۹۵٫۰۰۰

مدارک ضروری:

اصل پاسپورت با هفت ماه اعتبار-دو قطعه عکس رنگی جدید-گواهی اشتغال به کار ترجمه شده-گواهی حساب بانکی ترجمه شده-ترجمه شناسنامه فرزندان به زبان انگلیسی-حداقل زمان جهت صدور ویزا، حدود هفت روز کاری است.

توضیحات:

بلیط رفت‌وبرگشت ترکیش ایرلاین (رفت به ژوهانسبورگ، برگشت از کیپ‌تاون)-۹ شب اقامت در هتل ۵ ستاره همراه با صبحانه-ترانسفر فرودگاهی-اخذ ویزا-پرواز داخلی ژوهانسبورگ به کیپ تاون-راهنمای فارسی زبان-بیمه مسافرتی- چهار گشت متنوع

- - , .

بیتوته کن...
ما را در سایت بیتوته کن دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار bytoote بازدید : 381 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:23

خبرنامه